Viestiketju: Hyvä mieli 2019
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.12.2019, 07:51
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timbe Näytä viesti
kyllä suomee pitää kunnioittaa kävin miten kävi epäuskoiset vittuun suomesta siellä on rintamalla miehet meidät näin hienoon maahan saanu itsenäiseks oman henkensä uhalla ite valmis samaan milloin van mut taitaa rivi olla hajanainen jos tuohon pisteeseen joudutaan taitaa suomi pojat alka jänistää mikä ei kuullosta hyvältä perkele
Vähän särähtää korvaan...

Pitäisikö minunkin lähteä? En usko satuolentoihin, enkä kuulu mihinkään niihin uskoviin yhteisöihin? Buddhalaisuus on ehkä mielestäni järkevin uskonto, poislukien jälleensyntymisoppi - muut, mukaan lukien maamme valtaukonnon, voi survoa syvälle sinne itseensä, jos alkavat minulle niitä tuputtamaan.

Ukkimme ja mummomme veljineen ja siskoineen - ainakaan minun - eivät keskittyneet itseensä ja miten v...n vaikeaa elämä on, eivätkä syytelleet siitä varsinkaan muita. Elivät, sotivat kun tarvitsi ja tekivät lapsia - loivat pohjan tälle yhteiskunnalle. Paras tapa kunnioittaa sitä ja jatkaa tämän maan kulttuuri- ja geeniperintöä on tehdä sitä samaa.

Monen ongelman ratkaisu olisi lisätä lapsen tekoa - mutta kulttuurimme koko ajan kasvava itsekeskeisyys taitaa tulla tielle. Oman osani olen tästä tehnyt jo neljällä lapsella - suosittelen samaa muillekin (erityisesti nuoremmille) jos meinaatte pitää tätä yhteiskuntaa nykyisenkaltaisena pitää pyörimässä. Muuten sitä maahanmuuttoa väkisinkin on. Valtio ei sitä lapsentekoa mitenkään erityisesti suosi, mutta turha sitäkään on pitää minään tekosyynä valitellessa elämän perseellään oloa.

Terv. Res. Ylil.

Range Rover Sport 2.7d SE, 2007
BMW 520xda, 2016
Mercedes-Benz ML55AMG, 2002
Linhai 500 IRS, T3 2016

Range Rover 2.5dse 1998(ex)
Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex)
Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex)