Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.12.2019, 21:37
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Perusasetus

Hyvä et kyseenalaistajakin riittää....

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Viitit vielä tuolla asiantuntemuksella selostaa, kuinka sua riistetään metsänomistajana.. Luvuista ei näköjään mitään tajua, kun tuo 400 runkomäärä on ihan minimi päätehakkuukypsissä metsissä ja useinmiten se määrä on suurempikin, esim kaksinkertainen. Harvalla metsänomistajalla on myöskään pelkästään päätehakkuukypsiä metsiä, niin laskelmasi on pahasti pielessä.. Eli niitä hehtaareja on xxx, mutta ei todellakaan xxxx.

Ja kun sama ymmärrys jatkuu tän polttoaineaineasian tiimoilta, niin jatka vaan ittesi nolaamista.
Itseäni en missäänimessä nolaa......ilmaisen mielipiteeni mitä mieltä mä oon. Voit olla vapaasti eri mieltä.
Puun määristä voidaan olla eri mieltä mutta päästöistä ei. Mun mielestä väli voi viimeses vaihees olla 4-5m puiden väli. Matkanvarrella vähemmänkin.
Ja kun sie mettäs on 2m3 suorii puita tukeiks niin ne on noin 4-5m välein. Välis kasvavat on poimittu matkan varrella tai kasvavat uutta.
Päästöasiois mä pysyn kannassani. Sä saat olla mitä mieltä haluut.....

Ja nois päästölaskennoissa ollaan hakoteillä ja varsinkin hiilinielujen verotuksessa ja niiden hyvityksessä yksityisille tai pienille yhteisöille.

Ja vaikka nolaisinkin sun mielestä, niin seison joka sanan takana......
Eikä tän ilmastonmuutoken tapahtumat parane täällä kirjoottelemalla.....
Ne paranee jokaisen omilla valinnoilla, ja toi Neste My kiisseli voi olla hyvä valinta puhtaaseen fossiiliseen......
Mut kun tota päästövapaata My kiisselii valmistetaan fossiilisetsta dieselistä lisäämällä siihen murtosa biopolttoainetta....... Vihreistä arvoista riippumatta.....
Se biopolttoaine ei aina oo sitä mitä siitä annetaan ymmärtää.....Mainosmiästen kikka......
Annetaan käyttäjien ymmärtää ihan jotain muuta kuin lopputuote on.
Kaikki riippuu siitä kuinka tyhmää kansaa kusetetaan.

Eli rahat oikeeseen osoitteeseen ja mahdollisimman nopeesti......
Eikä ees haise niinku My-Kiisseli.......

Ostatko vastuuvapautuksen tai hyvän omantunnon tankkaamalla Neste My-Dieseliä?
Näinhän sen ei pitäis olla......
Pitäis saada sitä mitä luvataan......
Mut se ei todellakaan mee näin......

ps.
Digrammit voi olla puhtaalle biopolttoaineelle..
Mut letkun päästä ei todellakaan tuu sitä.

ja tähän mä päätän tän topicin mun osalta......

Viimeksi muokannut uteiN_H : 22.12.2019 23:03
Vastaa lainaten