Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.12.2019, 17:58
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Kermapärse jupisee. Edellisenä yönä satoi, ja sitä lajia nautittiin töissä sillai kivasti.
Viime yönäkin satoi, enemmän. Ja taas nautittiin luontoäidin tarjoamasta kylmästä suihkusta. Aamu meni 45min pitkäksi, noin kympiltä pehkuissa, jouduin jättämään puhelimen auki kun oli tulossa lähetys(kylppärin ovet joita odoteltu 6vkoa), klo 11 puhelin soikin, tunnin nukuttuani olen kohtuullisen sekaisin, "huomenta meillä olisi tässä XYZ-lehden tarjouskampanja"... PRKL!!! juu ei kiitos, takas uneen ehkä nanosekunnissa, puhelin soi heti uudestaan (tai näin musta tuntui, todellisuudessa 11:48), "mulla olis tässä toimitus teille tulossa ja olen siellä 20min päästä, siinä meni tovi kun kuski sovitteli isoa autoaan tähän meidän ahtaaseen umpikujaan, ovien nostelu pihaan ja kuskikin oli puhelias kaveri niin..., ja satoi vettä ihan v*tusti, kuski häipyi, purin lavaa sen verran että sain nosteltua ne ovet kuistille sateensuojaan ennenkuin pahvilaatikot on ihan velliä, takas nukkumaan, pikkulikka tulee viideltä kysymään että monelta nousen(etten nuku pommiin kun töihin on taas mentävä ja pitäis ehtiä syömääkin + piskit vietävä vähän kävelylle), näkyy satavan ns. runsaasti, ja on pimeää.

Tulevalle yölle luvattu kivasti hommia, suunniteltua hommaa ja parit vikatyöt pitäis tehdä kans... eikä taida olla kuin kaks ukkoa töissä.
Kannattaa ehkä huomenaamulla olla varuillaan jos yhytätte punaisen Rangen HeVa-Mäntsälä välillä liikenteessä. Voipi olla ettei se kuski tajua mitään tai ainakin se on k*rpä otsassa. Ja vasta yö 3/7 alkamassa.

Belarus on siinä että toi vanha uskollinen auto osaa ajaa itse kotiin. Tuli meinaan joskus keväällä/kesällä kokeiltua mitä käy kun lähtee muutaman valvotun yön jälkeen ajelemaan muualle kuin totutulle reitille sillä ajatuksella että hoidampa tämän homman tässä ohimennen, ei tuntunut turvalliselta kun oli jo ennen kehä III:sta sillai eksynyt ettei pää osannut sanoa meneekö rampista itään vai länteen+mitä sitten teen kun olen siellä kehällä ja sitä rataa. (olin lähtenyt kentältä kohti Kaivokselaa asioille)
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.