Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.12.2019, 13:11
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Perusasetus

Totuus on se, että kun alkaa mätävikaa korjaamaan, se viallinen kohta suurenee yllättävän suureksi. Ja on ammattimiehiä ja on "ammattimiehiä". Kaikenlaisia kötöstyksiä on nähty, jopa ns peltikorjaamon tekeminä, ammattimies tekee ratsupaikkaa ratsupaikan päälle ja suojaamattomana kaikki, ei mitään pohjaväriä, mustaa rautaa vaan ja ei massaa mihinkään... Ja jos oikeatsi löytää ammattimiehen, siitä kannattaa pitää kiinni ja maksaa sille mitä se pyytää, muuten se einsikerralla ei tee muuta kuin ratsupaikkoja, kun tietää että asiakas änkyttää hinnasta... Nimimerkillä: ennen hitsasin, nykyään en (olen löytänyt sen ammattimiehen, ja se saa just sen korvauksen kuin se pyytää)....

Hinnat on semmoiset 70-100 euroa tunti (siis ammattimiehellä) ja jos haluat aloittaa tekemään pelkkää ruostekorjausta (kannattaa se opetella ja samalla opettelee tekemään sen kunnolla), niin laita yhteystiedot, työt ei lopu

EDIT: kerran hitsasin Warree, oli pienet reiät jalkatilan etunurkissa, käytännössä se auto oli poikki siitä pokkauksesta, kuskin puolelta kun aloitti ja pääs keskelle autoa ja aloitti vastakkaisesta nurkasta, niin lopuksi hitsasin korjauspalaa kunnes kohtasin sen kuskin puolelta aloitetun... Onneks oli rungollinen.

EDIT II: niin ja lopetin hitsuuhommat, koska asiakkaat aina mutisi hinnasta, ja siitä että ilmoitin että joko irroitat itse verhoilut tai minä irroitan ja veloitan sen, no poka ajoi pihaan ja nosti maton ylös siitä nurkasta ja sanoi että siinä. Totesin että ei ni ja joko otetaan kaikki palava pois tai vie jonnekkin muualle poltettavaksi. Vei muualle.... Lopetin hitsuuhommat siihen...

Viimeksi muokannut JAMANT : 16.12.2019 13:16
Vastaa lainaten