Ainakaan aiemmin tommonen pick up ei oikein perheelliselle sopinut kun siihen koppiin ei laillisesti sopinut kuin kaksi ihmistä vaikka olisi ollut ne pienet takaistuimet. Kaverilla oli aikoinaan Chevyn steppari ja ko. pirssi oli autona oikein hyvä, ajettavuudeltaan ok ja isona autona muutenkin mukava + bensakasilla ei jäänyt edes jalkoihin. Mutta sisätilat olivat hankalat, kaksi istuu mukavasti, kolmaskin ok mutta siinä se sitten olikin. Koirakin oli niin äkkiä se koppi oli täynnä.
Talvella tommonen lavuri on vähän siinä ja tässä, jos ei ole lavakatetta niin lava täynnä lunta ja märkää. Sitten kun laitat katteen niin se käytettävyys heikkenee. IMHO. Pressussa oma vaivansa.
Jossain kuivemmassa ilmastossa tommonenhan on omiaa, lavalle voi heitellä vaikka mitä eikä ota heti kattoonkaan kiinni.
Vaikka ite tykkään ajella autoilla jotka tuntuvat autoilta niin ehkä jollain perus lavurilla kyllästyisi äkkiä ajelemaan kun Hilluxit yms on kyllä ihan perus työkaluja. Ja vanhemmat niin sikamaisen laiskojakin vielä.
Duunissa on eräs toinen Japsi p-u ja semmoisella en viittis siviilissä ajaa mihinkään. Kaikki on päin pe*settä, mun mielestä. Laiska, huono ajaa, törkeän huono ajoasento ja sisään saa kiivetä eikä siltikään ole mitenkään tilava. Pitkä hytti mutta sinne takapenkeille on em. syystä varsin hankala änkeytyä. No tämä on vaan ko. mallin ongelma mutta kuitenkin.
Ameriikan pojilla asiat on paremmin hanskassa mutta ne pelit on aika isoja, josta taas omat vaivansa täällä nakkikattiloille suunnitellussa autoiluvihamielisessä ympäristössä.
Mut juu, tässä nämä omat näkemykset. Ei oikein lavurit nappaa kun tavan farkulla pärjää 99% ajoista ja loput sitten halvemmalla ylläpidettävän peräkärryn kanssa.