Jotain pientä taas nyhrätty.
Eli öljylinjat piti olla valmiit, mutta koneen saaminen käyntiin olisi tuottanut hieman haasteita, koska startti ei sopinut nipan kanssa. Tein sitten hieman erillaisen nipan syöttölinjan lähtöön, kun kerran valmista tuotetta ei löytynyt. Kaikki linjat tuota lukuunottamatta ovat 13 mm sisähalkaisijalla ja tuossa kapenee 11 mm, mutta kai siitä kaikki tarvittava öljy menee läpi.
Ei siihen vieläkään ihan hirveästi tilaa jäänyt mutta jos paperi mahtuu välistä, niin aivan tarpeeksi.
Sitten nyt kun sain pakosarjan viimesestä kolvauksesta, niin päästään kasaamaan loppu konehuone! Vetelin jotkut lämmön siirtymistä ehkäisevät maalit pakosarjaan ja pakopesiin. Voi olla että tulee vielä turbohupuille tarve jos ei halua vesiletkuja ja alipainejärjestelmää grillata

Kahtotaan nyt alkuun kuin paljon tuo pinnoite estää lämmön karkaamista konehuoneeseen ja jos meinaa poltella paikkoja niin laitetaan nauhaa kaveriksi. En vain haluaisi käyttää lämpösuojanauhaa kahdesta syystä. Yleensä tuppaa keräämään itseensä jotain palavaa turvetta ym. (been there done that) ja toisekseen asennuksen jälkeen kutisee munat vielä viikonkin jälkeen vaikka kuin asentelee märkänä kumihanskat kädessä