Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.12.2019, 23:39
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Perusasetus

Oliskohan tässäkin jotain liian salaista kansalle

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006330469.html

Tää oil jo eilen HS:n toimesta päivän näkösällä mut korjasivat uutistaan illalla.
Jossa Haaviston sanoin että hankkeella on presidentin tuki.

Josta Sale ei oo kuullutkaan. Akuperäinen tältäivältä ennen 23:29.
Ja korjasivat taas uutistaan et Sale on kaikesta tietoinen.
Uutinen kirjoitettu ennen 23:29 ja päivitetty 23:29

Taitaa dementia vaivata vanhaa miästä.

Tai sitä et kuka puhuu totta......

Missä svidus mennään......Harhaanjohtajien peräs.....
Ja pahinta et Ressakin on sotkettu soppaan mukaan.....

Oliskohan aika ottaa tarkasteluun hallintoneuvostot ja ministeriöt, eli loisijat yli suurilla kuukausi liksoilla jotka kuluttaa vaan omaa tuoliaan.....
ja kuluttaa meidän kaikkien verovaroja. Ja noitahan ei saa vaihtoon kun 5. vuoden jälkeen..... Ja tääkin kaikkien 201 puupään toimesta aikaansaatu edellisellä kaudella.
Kaikki noi on ns. koskemattomia duuniaan kohtaan pääsevät eläkkeele ennemin kun saisivat kenkää......

Savu kun selviää jossain osoitteessa niin toises sakenee.....

Tuntuu siltä et informatio ei kulje tai sit yli-innokkaat hyppivät askelmerkkien edelle.

Missä vika....
Osaamattomissa toimittajissa, ministereissä, hallituksessa, Ressas vai ministeriöis ja hallintoneuvostoissa?
Mun osoittava sormi näyttä kahteen viimeseen, jotka saattavat olla korruptoineit tiettyjä tahoja kohtaan ......Kaiken näiden soosien jälkeen......
Tää osittaa vaan mulle sen että valtion hallinto ja politiikka on vajonnut entistä syvemmälle. Ei herätä ainakaan mun kansalaisluottamusta millään tapaa. Saippuaoopperaa.
En tosin oo luottanut siihen viimeseen 20.:een vuoteen.

Viimeksi muokannut uteiN_H : 04.12.2019 01:41