Nyt on keskitytty erillaisten nesteiden vaatimiin letkutuksiin ym
Keulaan sain kennoille vedettyä letkut vaikka meinasi hieman olla taistelua etenkin nuiden hydrauliikka letkujen kanssa. Ei kovin taipuisaa kamaa enää tuossa kokoluokassa ja eihän ne kerta mittaamisella tietenkään oikein passanneetkaan.
Päälinjahan on nyt ryöstetty suoraan painevarolta. Samoin ohjaustehostimen letkut tuli laitettua. Ei ole nyt mitään jäähdytintä ohjauksen öljyille, mutta laitetaan jos tarvetta ilmenee.
Öljynsuodatin on kiinni hiekkapellissä ja siitä lohkoon menevän linjan väliin askarreltiin tuommonen alsa käikäle johon laitettiin alkuperäinen öljyn lämpö- ja paineanturit.
Rupeaa olemaan tuolla pumpun tienoilla nuita erinäköisiä letkuja ym ihan kotitarpeiksi.
Sisäkennon letkuja miettiessä iski jo tilan puute ja kun ei mitään järkevämpää reittiä ollut, niin vedettiin sitten tyylikkäästi keskeltä konehuonetta.

Toki tuohon tulee vielä syylärin linjat, mitkä hieman tasapainottavat tilannetta.
Sitten kun saisi sen pakosarjan pinnotettua, niin voisi jo alkaa miettimään savujen ottamista....