Täskin sopassa....
Kannattais tarkastella ministeriöitä tarkemmin kuinka paljon siellä loisii hyvätuloisia tekemättä mitään. Saati informoimalla oikealla tavalla.
Noi arkadianmäen hiekkalaatikon ministererit on vaan ministeriöiden ja rysselin marionettei.
Kysyn vaan miten tähän on menty.
Ja yksi syy on 4:n vuoden kiertokulku hallituspuolueissa joka on liian lyhyt ajanjakso. Tän johdosta ollaan pyöritty ku tuuliviiri. Ja hallituspuolueet ovat pakoilleet oikeita päätöksiä viimeiset 25v. Ja noita vääriä päätöksiä on vain päästy paikkaamaan laastarilla 4.n vuoden välein vaihtuvalla hallitusohjelmalla.
Tarvittais oikeasti himppasen pidemmän aikavälin suntaa. Ei tuuliviirii.
Ja nois ministeriöis noi Antsankin edellämainitsemat toimet on hyväksi havaitut ja suositellut edelliselle hallitukselle.
Sviddu mun puolesta joutais vaihtoon koko jaskasakki ja osaajat kortistosta normipalkoilla tilalle.
Tulis varmaan totuudenmukaisempia, parempia ja halvempia päätöksiä kansalaisia kohtaan.
Ongelma on se et tosta porukasta ministeriöis ja rysselis on tullut niiden mielest kurkoi ja voittamattomia.
Näin se todellakaan ei oo.
Vaikka ollankin vähtien korruptoinuteen kansan mainees, niin edellämaituimmist löytyy ne eniten korruptoituneet.
Politiikka on vain mielikuvien luontia tyhmille oravanpyöräs juokseville kansalaisille. Ja mä olen menettänyt siihen uskoni jo kauan aikaa sitten.
Totuus politiikasta paljastuu sylttytehtaalta ennemin tai myöhemmin.
Ja veikkauksia siitä aletaanko tähän maahan muodosteleen uutta hallitusta ja kenen johdolla saa esittää......
Vai mihin tää soossi päättyy.
Viimeksi muokannut uteiN_H : 30.11.2019 00:23
|