Suoraa sähkömagneetista jarru axulaa ei ole viel keksittykään
Jonka kestää upottaa veteen. Saati suolaseen veteen.
Ja tää suorista sähköjarruista. Huttua kaikki tyynni. Jopa suolattuun talveen.
Miks se ei voi olla epäsuorasähköinen nesteeseen ja yhtä nopee esim. MB tyyliin sähkö moottorilla ja neste välitteinen aisas mitä ei tarvii koskaan kastaa.
Ja noit löytyy pilvin poimein. Ja jopa hyvin suojattujakin.
Ja jopa veneen trimmi ja hissi toimii samal periaatteella sähkömoottorilla suoraan kuularuuvilla tai nesteeseen, riippuu voimista mitä pidellään. Ihan sama onko vesi suolanen vai makee. Ja näitkin löytyy toooosi hitaita ja riittävän nopeita.
Oliskohan EUvostoliittosäännöis unohdettu venemiehet.
Epätietonen kysyy.....
Ja ei sitä Mattikaan enää tarvita......
Täs vastaus.
Suurin ongelma on norjan romi navois ja jarruis sisällä.
Nestejarru sen viel voi kestää......
Joku vois laittaa noist suorist sähköjarruaxuloist rummut irti kuvat tänne näkösälle. Tuoreena tai yhden kauden useempaan kertaan meriveteen upotettuina.
Ja niitä korjanneina kokemukset.......kuinka hyvin toimii ja mis kunnos ne ovat olleet.
Kokemuksest. Kengist happanee pinnat irti. Sisäkaluist happanee kiinnipitimet.....ym. Ja nääkin rumpumallisis mekaanisis. Nestelevyt toimii paremmin.
Kaikki toi huttu mustaa... ei 304- tai 316:ta. Kovaan käyttöön tarvitaan oikeet materiaalit.
Norjan romilla on yllättävän suuri voima vääräs välis. Tai jännityksis olevis kappaleis. Saati sit liikkuvis mustis raudois.
Viimeksi muokannut uteiN_H : 25.11.2019 23:07
|