Moi,
Lainaus:
quote:Otatpa mitkä renkaat tahansa, on ne vääränlaiset jonkun mielestä kuitenkin.
Parempi kun kukaan ei kommentois näihin mikä on parempi, mikä on paras, topiceihin.
Minä en sano juuta enkä jaata kun joku otta asiasta kutenkin nokkiinsa, että on mä haukun sen renkaita huonoiks.
Riittää varmaan et sanon: osta renkaat jotka on suurin piirtein pyöreät, kulmia enempi kuin 4 tai 5.
|
Kyllä näihin hyviäkin vastauksia tulee, parhaimmillaan siitä käy ilmi mistä renkaasta on kyse (merkki/malli ja koko), millaisessa autossa, millaisessa käytössä ja ennenkaikkea perustelut. Pitää vaan osata filtteroida, joitain vastineita lukiessa tule mieleen että paras ja ainoa perustelu kehua jotain on koska vastaajalla on sellaset, ts. vertailupohja puuttuu, joten "tää on tosihyvä" tarkoittaa suurinpiirtein "on melko pyöreä ja taitaa pysyä ilma sisällä, ei oo hajonnut kertaakaan vaikka on ajettu tiellä jo monta sataa kilsaa ja kerran piipahdettu maastossakin".
Eli mun mielestä kannattaa kysyä jatkossakin, paitsi jos asiasta on jo keskusteltu moneen kertaan (söötsin käyttö!), ja kannattaa myös vastata ja kertoa mielipiteensä, mieluummin perustellusti tietty, mutta vapaa maa ja vielä vapaampi foorumi, jokainen kirjoittelee niinkuin osaa ja haluaa.
-Paavo
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."