Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 20.11.2019, 22:59
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Käy normaalisti suuruusluokkaa 10-30 minuuttia, ja sitten käynti alkaa aaltoilemaan ja sammuu muutamassa sekunnissa.
Aivan kuin bensa loppuisi....
Ja ei lähde käyntiin millään... pitää kirjaimellisesti loppupäivän vapaata. Eikä lähde pakkasesta käymään.
Uudesta asti temppuillut, käynyt Oulun huollossa muistakseni 2 kertaa, ja maahantuojan huollossa myös 2? kertaa.

Ei ole ollut apua.... aina selitys on ollut, että löytynyt likaa polttoainejärjestelmästä, mutta viimmeksi kun tuli maahantuojalta, niin puhtaalla bensalla kävi 15 min, ja sitten sammui....

Vika tuntuu olevan joko polttoainepumpussa, taikka jossain suojajärjestelmässä? se vaan ihmetyttää, että ei ole oikein mitään merkitystä, onko perässä akkuporakoneen laturi vai useampi halogeeni työvalo.

Ja jos esim. puola ylilämpenisi tms. niin miksi sammuu aaltoilun jälkeen? ja ei lähde käyntiin vaikka jäähtyisi pari tuntia.

Onko kellään kokemusta vastaavasta viasta?
Ohita öljyvahti ja vaihda tulppa, ellet näitä jo kokeillutkin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi