Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Siis reilu 20v sitten Toyota:lla tehdyistä laakeriliuskoista tuo ongelma on poistunut.
JA JOS HDJ-80 "kalkattaa", ja orkkis kiertokangen laakerit, niin ehkä kannattaa jatkaa matkaa taksilla tms.
Nuo hdj-80 alkuperäiset koneen kiertokangen laakerit ei paljon varoittele..... siis herkästi tekee romua
Nuo alkuperäiset laakerit; siis niiden koko; on koodattu kiertokankeen ja kampiakseliin stanssautilla merkeillä; siis tehtaalta lähtiessä noita STD mittoja on muistaakseni 5? eri paksuutta...
Ja ainakin muutama vuosi sitten noita laakereita sai paikalliselta Marmorilta jokaisessa koossa.
Toki nuo tarvikelaakerit ei ole aiheuttaneet ongelmia, siis varmaan tuolta alkuperäisen laakerien suurimmilla välyksillä?
-> nuo tarvikelaakerit ei ole ongelma, jos et ala valikoida öljynkiertoa....
|
Noh tulkitsin että hento epäsäännöllinen napina ei tullut laakereista. Mutta kumminkin tilasin timop:ltä uudet punametallit ja laakerit vaihtoon.
Melko rajussa kunnossa 🤯 autolla ajettu 320tkm
Kuvissa sekalaisessa järjestyksessä mutta 3 ja 6 pytty pahimmat