...jos autoharrastuksen jännäkakattavimmat jutut pitäisi järjestää jonoon niin ykkösenä tulisi itseoikeutetusti katsastus... sen jälkeisenä kakkosena seuraa jäisillä teillä kurvailu palarenkain... siinä nimittäin meinaa karata tavaraa kalsareihin kun yrittää manuaalisesti matkia luistonestoa kaasujalkaa kurissapitämällä ja siinäsamalla koittaa vältellä jarrutuksesta seuraavaa pulkkamäkisimulaatiota peilijäämäisille risteysalueille saapuessaan... toisinsanoen ensikosketus Kauhistuttavista

Matelijoista koettu talvisissa olosuhteissa...

...liukkaankelin ominaisuuksia lukuunottamatta kolmiseiskojen alleasennuksella oli Rosvon parkkipaikkapotenssia kohottava vaikutus...
...muutoinkin olen erittäin tyytyväinen beadlockien ulkoiseen habitukseen... liianpirtsakkaa sävytystä lukuunottamatta lukkolevyt ovat metallityön taidonnäyte... Kauhistuttavien

Matelijoiden viitasaarelainen myyjä kertoi lukkokehien olevan jossakin viitasaarelaisessa/pihtiputaalaisessa (Kymppi?Metalli?taijokumuu?) metallifirmassa työskentelevän kaverinsa virka-ajan ulkopuolella tapahtunut taidonnäyte... annetut mitat oli syötetty johonkin M

rdorin hallinnoimaan CNC-masiinaan (tahi muuhun lazer/plazma/whatever/vesileikkuriin?) jonka lopputuloksena pihalle oli putkahtanut
"ainoat-laatuaan-tällä-planeetalla"-lukkokehät...
...erityispointtina kehissä on napaa kohti kohdistuva kuperuus... jota puolestaan oli v*dunhankalaa koettaa kuvata digitaalille... huonekaluputki mallaa tässä suoraalinjaa...
...ja kylmettynyt pikkurilli puolestaan stunttaa sitä väliä mitä kuperuudeksi kutsutaan...