Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rane58
Kannattaa lukea kaikkia medioita ja luoda sitten itse oma mielipide, ääripäät kertovat ruman totuuden, myötäilijät ja valtamedia haluavat lakaista ongelmat maton alle, hyssyttelemällä ja valehtelemalla että kaikki on hyvin.... 
-Lue enemmän, luulet vähemmän... 
Tosin tieto lisää tuskaa.... 
|
Ongelma nyt vain on, että MV lehti on enemmänkin se Pravda, kuin mikään luotettava media. Vaikka Ilja Janitskin ei enää pyörikään tuotoksen mestarina, niin luotettavaa mediaa siitä ei silti saa tekemälläkään. Ylipäätään mun mielestä on aika erikoista, että minkä takia niin monet soldier of odinit sun muut sankarin levittää persposkiaan Venäjän suuntaan, se kun nyt ei kuitenkaan ole se Suomen varsinainen ystävävaltio. MV- julkaisu kuuluu siihen samaan persposkien levittämiseen Venäjälle päin.
Eihän sellaista mediaa olekaan mikä ei olisi jollain lailla poliittisesti suuntautunut, ja julkaisujen tai julkaisematta jättämisen linjan määrittelee päätoimittaja. Mutta ainakin itse jätän puna-aatteen ja venäläismielisen median melkolailla rauhaan, niillä ei ole minulle mitään annettavaa. Tähän siis kuuluu esim. MV media. Kuten jo aiemminkin totesin, Ylestä ja HS:stä on tullut melko vahvasti punaviher- ituhippien tyyssija, joten kovin suurta painoarvoa en anna niillekkään. Etenkin maahanmuuttoon, pakolaisiin ja turvapaikanhakijoihin liittyvissä asioissa molempien linja on mielestäni aivan väärä - ei julkaista juuri mitään negatiivista, mutta kaikki "ihanat kivat asiat" on esillä isoin otsikoin. Ei näin.
Pääasia on toki lukea mahdollisimman laajasti eri uutislähteitä niin kotimaasta kuin maailmalta. Oleellista on kuitenkin myös ymmärtää, että kaikki mitä on lehdessä tai etenkään internetissä ei ole totta, voi olla vääristeltyä tietoa, tai tarkoitushakuista propagandan tyyppistä. On myös hyvä muistaa millainen trolliarmeija Venäjällä on tuottamassa media"sisältöä" etenkin internet- pohjaisiin länsimaisiin palveluihin.