Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Ohjaus heitti taas öljyt pihalle, se on jännä kun lähtee täyttämään tyhjää järjestelmää, niin öljy vaahtoaa ja sinne jää ilmataskuja. Mutta niin kauan kun auto käy, ei mitään ongelmaa ole. Mutta kun sammutat, niin johan alkaa kuohumaan ja oksentelemaan! hirvee sotku. Kait tohon pitäis tehä tarpeeks iso pönttö tehostimen säiliöksi, niin olis tilaa ns huohottaa.
|
Kovin on tuttua hommaa itsellekin. Joskus olen tehnyt sillain että pistän säiliön täyteen, käynnistän vähäksi aikaa, sammutan, käynnistän ennen kuin tulvii, sammutan, käynnistän ennen kuin tulvi, sammutan, käynnistän ennen kuin tulvii jne. Riippuen kuinka agressiivista tulviminen on, voi rattia käännellä käydessä tai lisätä nestettä kunnes nesteet pysyvät säiliössä sopivalla korkeudella. Mulla menee huohotusletku korkista ylös, joten siitä näkee tulvimisen helposti ja on vielä pari sekuntia aikaa reagoida ennen kuin mene siivoamiseksi.
Jotkut väittää että imemällä säiliiöön alipaineen ja kääntelemällä rattia saisi ilman pois, mutta itse en ole saanut sitä toimmaan.