Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 05.11.2019, 15:10
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
haha, onhan tää semmosta väärinymmärtämistä välillä, mutta miten stefaa vasten tuleva paine nousisi tyhjää systeemiä ilmattaessa korkeammaksi kuin normi käytössä? Ajaessa ja jossain kivikossa möyriessä luulis olevan kovilla.
Ei aavistustakaan, mutta niin ne vaan sieltä pamahti pihalle. Ei edes ollut raskas kääntää silloin. Ilmasin uudestaan renkaat ilmassa ja korkki auki, ja sama simpukka on edelleen käytössä eikä ole sen jälkeen vuotanut pisaraakaan.


Lainaus:
Tässä oon jo miettiny millasen säiliön rakennan, jostain 4" rosteriputkesta olisi kätevä tehä 20-25cm korkea pönttö, korkkia en oo päättäny mikä ois hyvä vai hitsaisko vain putkenpätkän siihen pöntön kanteen ja siihen pikku kartiofilsu huohotinkorkiks. Tulis tilavuutta ja huohotusvaraa öljylle.
Luulisi jos ilmatila on riittävän korkea, niin ihan kartiofiltteri olisi huohotukseen käypäinen ja kaikista helpoin ilman pelkoa siitä että liemet valuu ulos. Tietysti jos on kovin kallellaan niin voi vähän falskata, orkkistyyppiset tiiviit mutta jonkin verran hengittävät korkit aika hyvin estää tämän.
Saahan niitä hifikorkkeja + hitsattavaa kierreosaa tosin muutenkin, mutta jos ei kotimaasta löydä sopivaa settiä niin voi tulla aika kalliiksi suhteessa saavutettuun hyötyyn?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten