Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 29.03.2005, 21:31
Pikku_Nasu Pikku_Nasu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Hellsinki, Finland.
Viestit: 161
Perusasetus

Mallivuoden 1990 Range Rovereissa on erilaiset hermot ja varmaan governorikin, jotta vaihtokohdat on erilaiset ja ennenkaikkea vaihtaa pienemmälle herkemmin, eli ei tartte painaa aina kick-downventtiiliä täysin auki. Siks määkin laitoin just sen vuotisen lootan tohon seiskakolmoseen(johon tulee porttaalit väärin päin).
Ero on siviilirangeissa melkoinen normaaliajossa.
Kikkarin vaijeria voi kiristellä, kunhan ylöspäin vaihtaminen osakaasulla ei häiriinny eikä muutu liian "lyöväksi" Tosimies jos olisi, niin selvittäisi erot ja muuttaisi tarvittavat kohdat vastaamaan vm. -90 rangea. Jos jostain löytyy, niin voi toki vaihtaa hermot, se onnistuu vielä alakautta, governorin vaihtoon pitääkin jo ottaa loota pois.
ZF:ään saa hyvin osia, en tiedä saako varsinaista shift-kittiä..
Turbiinin halkaisusta tuskin kannattaa aloittaa..?

Antti L
RR-73

Omat hommat on kovii hommii...

Vastaa lainaten