Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.11.2019, 18:07
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rizhto Näytä viesti
Ei mulla mitään automaattia vastaan ole. Perus maantiekäyttöön se olis jopa mieluisa. Maastoautokäytössä minulla ei ole tomaatista kokemusta, mutta ainakin uudempi Cherokee CRD+automaatti yhdistelmällä ei ole ollut kovin kehuttu huonoissa olosuhteissa. Minä en ole ettimässä autoa varsinaisesti offroad käyttöön, vaan kakkosautoksi, jolla tarvittaessa pääsee huonommissakin olosuhteissa, siksi myös polttoainetaloudella on merkitystä. Automaatti lisää huomattavasti tuota bensankulutusta.
Automaatti ei lisää bensankulutusta huomattavasti, oliskohan tuollaisessa 4.0 XJ:n tapauksessa ehkä karvan yli litran enemmän satasella hujakoilla. Offikäytössä en saa päähäni oikeastaan mitään tilannetta, missä automaatti olisi manuaalia huonompi. Jokainen toki saa ajaa juuri sillä vaihteistolla millä haluaa, mutta tosiaan kovin vähissä ainakin omasta mielestäni on ne tilanteet missä keppivaihteisesta olisi mitään oikeaa hyötyä tai iloa näissä vermeissä.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten