joo hitsailin tankin kasaan tänään, pelti olikin 1,5mm ja 2 laipiota tuli noin 30 cm päähän toisistaan ja sama reunoista. laipioit hitsasin ennen päätyjä kiinni ympäriinsä noin 2cm välein ja 2 cm saumaa panin ne pitkittäin autoon nähden. alku oli komea mutta veteli hitsatessa kovasti, että kannattaa vissiin heftata ensin ympäriinsä ja sitte vasta umpeen. jouduin tekeen panjolle kolon ettei jousien painuessa osu tankkiín. riippu panta kiinnikkeet tuntuu käyvän entisestä versiosta .kiinike kohdat vaan pitää uusia eli tehdä eri paikkaan paankin 3kpl niitä pantoja kun painoa on 40kg enemmän täydellä tankilla. vielä pitää
tehdä se kohouma joka on hj:n alkuperäisessä tankissa pohjassa roikkumassa. taitaa olla juuri sen takia että siihen jäis polttoa kallistuksissa, mitoin sitä ja taitaa vetää 5-7litraa olisko se 4-5cm syvä.Se 50% sääntö
tankin isontamisessa voikin olla tullin hommia täällä on käräjöity siitä hommasta tullin kanssa jotku on tehny
hirmu tankkeja ja ottaa välillä 2 viikon viisumin, käy joka päivä tankilla ryssässä. ajaa kotio ja imuttaa tankin tyhjäksi melkein ,ja taas seuraavana päivänä tankille rajajooseppiin tai lotta on se paikan nimi ryssillä mistä saa polttoa noin 5km rajalta. ei kyllä kiinnosta se poltto on se ainakin täällä tuonu ongelmia
tullessaan. pumppuja on vaihdettu ja talvella kovasti jäätymis ja tukkeentumis ongelmia. se kuva homma on vähä myöhästä kun tankki on ummessa mutta otan sitte alta käsin kun on siinä paikallaan. sen ilma hässäkän jätän pois. paan vaam 1 kpl ilmaputkia 15mm ja 1kpl korvausilma putkia 8mm jonka vedän tankkausaukkoon ylä reunaan.
pakko mahtua ku on vihitty
|