Viestiketju: Renkaat: no niin...
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.03.2005, 00:00
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:no he, väärä syöttö... tuokaa auto itse maahan seuraavan kerran ja laittakaa siihen alle oikeat renkaat kerralla alle, eli mulla oli 33x12,5x15 alla kun menin konttorille eka kerran ja nyt on laillisesti 35x13,5x15 Katsastus asemalla kun katsotaan mitä otteessa lukee ja siitä lasketaan sallitut renkaat, tämä silloin kun on ainoastaan yksi rengaskoko otteessa, mutta kun on jo otteessa vaihtoehtokoko niin eipä onnistu, jokainen auto on yksilö tämän puitteissa. Se on mulla vähän omituinen juttu kun jarrujakaan ei voida testata testerissä ku on jatkuva neliveto ja katsastusmies ei saa kytkeä autoa vapaalle testeriä varten.

ensin tehtiin Jeeppi, loput on kopioita !
Anttihan postittanut aikoinaan meikäläisen hieman ärsyyntyneessä mielentilassa naputeltua tekstiä.

Noniin, mutta tää tapaus: ei se noin mene. Se alkuperäinen rengaskoko/koot kuuluisi kaivaa siihen renkaat-kenttään. Siitä sitten vertaillaan normaaliin tapaan onko allapyörivät luvalliset. Eikä auta vaikka ois saksanmaalla olleetkin muutoskatsastettuna otteessa. Täällä haetutetaan poikkeuslupaa tai sitten vaihdatetaan renkaita jos ei mahdu toleransseihin. Ennenvanhaan on tilanne ollut toinen, koska ei ollut mitään 51 mm -sääntöä.

Vastaa lainaten