 
			
				06.10.2019, 21:51
			
			
			
		  
	 | 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Aktiivijäsen+++ 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Rekisteröitynyt: 25.04.05 
					Sijainti: Riihimäki 
					
					
						Viestit: 470
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
	
	
		
	
		
		
			
			
			 
			
		
		
		
			
			Löytyisiköhän tähän työhön jostain hyvä ja tumpelollekin soveltuva ohjeistus? 
	Lainaus: 
	
	
		
			
				
					Alkuperäinen kirjoittaja  Harriko
					 
				 
				Se sitten hajos ohjaussimpukka. Se sai vähän kipeetä, ja ilmeisesti kierty toi pääakseli. Pääsi matoruuvilla aluelle jolle ei pitäis kääntyä, ja niinpä tuli hirvee väljä ohjaukseen toiseen päähän. Onneksi oli hyllyssä toinen simpukka, vähän väljä akseli, eikä pitänyt öljyjä. Hiekkapuhaltelin rungon puhtaaksi, uusin laakerit, männänrenkaan, matoruuvin teflonit, ja  tiivisteet sekä stefat, ja lopuksi hoonasin sylinterin. Hyvä tuli, ei oo enää väljä, ja öljytkin näkyivät pysyvän oikealla puolella. Oranssiksihan se piti sitten ruiskia. Siellä se nyt lepäilee konehuoneessa, ja odottelee seuraavaa isoa kiveä   
			
		 | 
	 
	 
 
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Life's a bitch, 
 and then you don't die. 
      - Vanha vampyyrisananlasku
			 
		
		
		
		
		
	
	 |