Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 02.10.2005, 19:24
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Perusasetus

K10 etuakseli remonttiin, räjäytyskuvaa tarttis..


Ei ollut hyvä yhdistelmä noi 38" gummit ja 320hp pikkulohko..

Nyt kun sain pestyä pahimmat mudat ja ehdin jo huokaista helpotuksesta niin pitihän sitä lähteä kokeilemaan:

1. Valot ei tykännyt pesusta, parkit hävis ja sisävalo palaa kokoajan. Miten noi valot on ohjattu? Katkotaanko virtaa vai maata?

2. Eturistikot lienee kaputt, kun kääntää ääriasentoon eteenpäin ajaessa kuuluu julmettu naputus. Mutta vain ääriasennossa. Kestäisköhän vielä yhden safarin? Kyseessä siis kymppipulttinen akseli.

3. Eilen ei meinannut jakolaatikosta saada hidastanelivetoa pois päältä eikä manuaalianapoja vapaalle. Tänään kun ajolenkki ei ollut pitkä ei ongelmia.
Normaalia?
Jakiksena np205. Paljonko jakolootassa muuten pitää olla öljyä, eikös lootan kyljessä ole joku merkkiroppu johon asti pitää täyttää?

Pitänee vissiin hommata dana60 eteenkin..

-Kaikki käy, jollei, laitetaan käymään-

Alkaen noista: Chevy K10 -80 GM350+th350+np205 & AMC Javelin -71 GM350+th350

Edited by - 4x4lucifer74 on 04/10/2005 22:46:04

Edited by - 4x4lucifer74 on 04/10/2005 22:54:30

__________________
Broken Back Team #1
Vastaa lainaten