...melkein jo meinasin kirjailla aiemmin mainostamastani AfrikanTähden pelisaluunan walkthroughsta mutta ailahtelevan mielenlaatuni ansiosta päätin muuttaa topicin päivityksen äkkipikaisesti aiheeseen:
"tapahtui tänäpäivänä pohjolan liikenteen tallissa..."
...sävyjen suhuutteluun tänä kuluvana päivämääränä päädyin siitäsyystä että minua alkoi jännäkakattamaan jotta mahdanko laiskana ja hitaana ehtiä sävyttämään irtopartikkeleita ennen ensilumia...

... siispä tartuin viimetorstaina itseäni niskasta kiinni ja suuntasin siihen samaan peltikorjaamoon josta olin aiemminkin hankkinut maalausmateriaalini...
...huomatakseni etteivät liikkeen ovet enää avautuneet minulle eivätkä materiaalihankinnoilleni... syynä maalaamon liikkumattomille saranoille oli kolarikorjaamoa kuukausi sitten kohdannut konkurssi...voi

ei... ehdin jo nähdä silmissäni ensilumen satamisen ennenkuin ehdin peltiosia sävyttämään... pää painoksissa kurvasin toiseen paikkakunnalla sijaitsevaan maalaamoon josko heidän tietokannoistaan Toyotan
532 MustardYellowia mahtaisi löytyä... ja löytyihän sieltä

... terkut päiväni pelastamisesta
Ämmän automaalaamoon!
...jaeimuutakuin pinotexia pintaan... palstalaisia pyydetään kiinnittämään

pupillinsa onnistuneesti esiruostutettuihin peltipintoihin...
...uutuuttaan kiiltävät nippelit&nappelit sutturoitiin makitalla ettäjotta päästäisiin eroon tulevaa korroosiota ehkäisevästä sähkösinkityksestä...
...samallakaavalla kaltoinkohdeltiin myös OEM-tuulilasinkehysruuvit...
...perinpohjaisten johtopäätösten jälkeen päädyin ruiskuttamaan virsikirjan sivun vahvuisen maalikerroksen myös aiemmin varjelemilleni Outokumpu osakeyhtiön OEM-ruosteille...
...ennen...
...ja jälkeen...
---------------
syksyn satoako?

...ei vaan sitä että rauduskoivun ruskaiset lehdet antokoot referenssiä siitä mitä konepeitteelle tulee tapahtumaan kunhan tyttö

mäisestä pintakiillosta päästään mattaamalla eroon...toivottaen siinäsamalla maalipinnan alla vaanivan korroosion tervetulleeksi