Viestiketju
:
Harha ja muita 6x6 laitteita
Näytä yksittäinen viesti
#
6
28.09.2019, 15:51
Topi1982
Banned
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Tuli Jyty 6x6 ostaja perheineen ja pienine koirineen kuorma-autolla. Hais miehelle eikä halavalle deotorantille, maksu tilille ja auto kyytiin!
Mie se niin tykkään näistä oikeasti ostajista!!! Tekstiviesti ym salaseuralaiset suksikoon vittuun!
Topi1982
Näytä julkinen profiili
Etsi kaikki Topi1982:n viestit