Jahas päivää jälleen arvon offiväki!!!
Pitkän vajaaveto kauden jälkeen ja viimetalven taistelun jälkeen jälleen palattu lava-auto mailmaan ja ns nelivetoon.
Eli tuli ostettua tommoinen tatsuni onkos tämä nyt d22?? 2,5turpo riiseli 220thkm ajettu
Hiluxin ja d21 jälkeen tämähän vaikuttaa jo raketilta kulun puolesta.
Mutta mutta itte asiaan.
Eli perinteinen laakeri remontti tähän on tehty noin 100 000 km sitten en vielä ole saanut selville että onko pörhöltä laakerit vai ei. Eli onko sama operaatio edessä jos käy ilmi että alkuperäisillä osilla korjattu?
Sitten kaskummaa kuskin penkki alkaa oleen sluuuut
Ohjauksessa on löysää eli meinaa vaellella kun ajaa onko vakio ominaisuutta mikä väljistyy? Apusimpukka vai mikä meneekö kirimällä jne?
Vieläkö näissä on valot ohjattu samaan lajiin ku vanhoissa japseissa (lisävalojen asennus edessä)
Mitäs öljyä kannattee kaataa tuonne moottoriin kun vaihtaa? Kelpaako 10 40 shelli ??
Ja tärkein tämä syksy värkättään noilla alla olevilla renkailla muttamikä olisi vakioon passelikoko karkea ratas? Ja vähän saisi tieten olla isompi ja leveämpi mutta tarkoitus ei olisi aökaa korottaan.
Kiitoksia jo nyt paljon!! Kuvia pyrin laittamaan jahka saan otettua!