Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 15.09.2019, 16:31
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Rajoitin on noissa kaasuvaijerillisissa rivipumppukoneissa toteutettu ilmasylinterillä, joka on siinä pumpun vivustossa. Muistaakseni ohjauspuoli on tavan magneettiventtiilillä, joka saa signaalin ABS-purkin kautta, ja sen ohjelmointi onnistuu Scanialla SP2:lla.
edit/ Eikun hetkinen, noin se on 4-sarjassa, ja ainakin viimosissa 3-sarjan autoissa.

Päälirakenteen purku onnistuu hyvin kotikonstein jos vaan saa nostoapuja säiliön kanssa. Kattoo vaan että ei riko paineilmaletkuja tai sähköjohtoja rungon sisältä. Tuon ikäluokan rautajousisessa autossa niitä ei onneksi valtavaa määrä siellä ole.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 15.09.2019 16:40
Vastaa lainaten