Töttöröö, tää päivittely yleensä unohtuu ku saa kärryn kuntoo...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress
Tarkistitko lohkon tasopinnan suoruuden? Jostain syystä näissä 4d56 koneissa lokin pinta menee kuopalle 2 ja 3 sylintereitten välistä. Mulla on 2 kpl semmosia lokeja varastossa.
|
Tuota, en. Tiivistettä ku tutki tarkemmi nii siinä oli 1 pytyn se tulirengas vai mikä se metalline rinkula kiertää sitä sylinteriä. Nii se oli menny poikki. Noin 250 km testi lenkin jälkee remppa saatto jopa onnistua.

(Silältäen BE ajokokeen kärryn kanssa Suzuki lastina [~1100 kg], siinä 20 km rempasta

)
Melkee 2 viikkoo kerkes kuluu öljysistä käsistä nii mieli vaa haluu korjailla näitä Pajeroita.
Pari vuotta sitte, oisko ollu 2017 keväällä, rupesin tuota Joroisesta haettua autoa paikkailemaan. Into kuiteskii loppu löydettyäni jotakii mustaa massaa ja pellinpaloja. Ei muuta ku 4D56 roksottamaa ja tallin etee. Ja suunnitelmissa ei ole tehdä tästä niinkutsuttua "vakio" autoa, niiku noista muista projekteistani. Jos tähä sais aikasek ne pohjapanssarit, 33X12,5 pyörät ja valoja ja muuta tollasta, nii ja leimakii ois mukava. Saa nähdä kui pitkälle päästää

ku nois muissa on tullu vähä pakkia metsäänmenon osalta..
Tollane se oli...
Ja tollasena kurvasin se pihalle halkopinon vierestä
Pikkase on näkkäripeikot päässeet vauhtii, tosin ei vedä vielä vertoja tälläkin sivustolla olevia Esim BJ nelikymppisiä sun muita vehkeitä
Ekan illan saalis. Muutama hapan pellinpala, puoliks katkastu johto ja 100 A sulake