Näytä yksittäinen viesti
  #204  
Vanha 07.09.2019, 21:13
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Avataampa tätä nyt sitten

Eli siis Rane 58 Uskaltaa kysyä.Ehkä oli hiema väärin yleistävästi sanoo miehet..ois pitäny sanoo mies Savolainen kierä korkkiruuvi. En pysty tajuaan ni en vaa pysty et jos esim sattuu vahinko töissä eikä ole edes sinun vika ni alat mykkäkouluun.. Miksi ihmeessä?? Minunko vika? Onko tämä ihan normaalia miesten maailmassa?? Vai liittyykö tähän se mitä "rotua" edustaa kuten tässä kohtaa savolainen. Mökötysmykkäkouludiipadaapa jatku ku iski ressi..ei jumalauta..ja vielä ihan mitättömästä. Enkä liity millään lailla koko aiheeseen.Ihmettelen siinä sitten että mikäs saatana sitä nyt vaivaa?! Eikä edes sano ku kysyin nätisti et mikä on? Valehteli ettei mikää vaikka oli ku perseesee ammuttu karhu ja tiesi takuulla ettei tuo vastaus mene läpi. Onko miehet näin vaikeita oikeesti? Kertokaapas nyt viisaat Eikä sitten valehdella

Kartse....Miehet ON sikoja mutta onneks akat on eläinrakkaita Ja ei..minä en ole saanu ketään suuttumaan itteeni (tällä kertaa) vaan tälläinen korkkiruuvi sika on ollu itse se, joka on onnistunu kehittään ongelmia tyhjästä.

Jiipee Ette te muut ole mitään tehny ainaka mulle

Micco Tuohon tekemättä jättämiseen minä en tiä vastausta teidän osalta

Enpä osannu tehä tuollasta lainausketjua ja vastata siihen joten koittakaa saada selko tästä sekavasta sepityksestä nyt sitten näin