Pintä päivitystä taas.
Loput osat maalarilta kotiin
Kattoverhoilu yhdistelty kolmesta yks ehjä.
Sisustan osat haalittu kasaan odottelemaan pesua.
Yhen ovipahvinki jo pesin. Veti selkä niin juntturiin pariks päivää, että loppuja en oo tohtinu vielä putsata.
Tankkiin puhaltelin kolmatta säkkiä hiekkaa. Meni siinä yks rälläkkäkin, mutta lopulta putsaantu ja sai uuden maalin pintaan.
Indonesiasta hommasin ratin. Kuvissa näytti hyvälle, mutta perille tultuaan se paljastukin ruskeaks. Onneks siihen löyty apu kilikalipullossa. Todella hyvässä kunnossa ratti. Pintakuvio ei oo mistään kohasta kulunu kaljuks.
Osia passivoitu kans taas. Teetin myös uudet takalämppärin putket ja neki passivoitiin.
Myös tarrat ois valmiina.
Ja vanteet. Renkaatki odottelee liikkeessä.
Motonetin raskasmatto ei oikeen suostunu muotoihin.
Joten se piti korvata hifiversiolla.
Tästä piti ottaa kuva vaan, koska se on jotenki sievän näkönen.
Sitte rehasin sisälle muistivihon.
Olin säästäny tuohon resuun koskematta kojelaudan. Sen mallin mukaan sitten sain niputettua johtosarjan, lämppärin osat ja kojelaudan osat oikeille paikoilleen.
Takapään johtosarja puuttuu vielä. Auton oma näyttää tältä.
Onneks oli yhessä varaosaraadossa paljo parempi aihio, niin siitä saa pikku fiksillä hyvän.
Tässä nyt reilun vuoden menny sillä ajatuksella eteenpäin lähes päivittäin tallilla, että tästä tulis meidän hääauto. Nyt on pakko luovuttaa. Häät on viikon päästä, joten ei lähetä Lumikilla kirkon pihasta. Pettymys on käsin kosketeltavissa, mutta eipähän oo enää kiire. Seuraava deadline on sitte 3kk päässä. Sillon alkuperäiset kilvet on taas vapaata riistaa. Josko siihen mennessä olis valmis, niin sais viedä suoraan talvisäilöön. Eli tälle kesää/syksyä tuskin pääsee juuri ajelemaan. Sekin on hiukka tympeää kaiken jälkeen.