Meinaa uskoloppua näitten pummien kanssa niitä kun nyt riittää,Ex työnantaja tuli verstaalle vuosisitten "vuokralle" tyyliin kyllä minä maksan sähköt ja kaikki muut kulut.Nyt se vinku ku sika jostain 16e sähkölaskusta ettei se oli millään voinut käyttää niin paljon sähköä vuodessa silti minä olen maksanut sähkönsiirron 80e/3kk sekä vuodensähköt että tiehoitomaksun 135e,Perjantaina toinen kaveri lainasi k-autoa että saa ajettua polttopuut mökille,Laskin että n.100-150km tulee kilometrejä no lauantai illalla soitti ja kertoili että käy tankkaamassa kun aamulla tuo takaisin vaan eipä tuonut kun vasta illalla.Itte olin lauantain tieturva kurssilla ja ens perjantain uudestaan samalle saatanan kurssille.Aamulla piti lähteä hakemaan romukuorma mutta tankissa oli vajaa puolikas jäljellä,siinä sitten ynnäsin kaverin ajoja vaan eipä löytynyt kaverin kiekkoja,Katsoin viimeisestä omasta niin melkein 400km oli tullut lisää.Siitä sitten hakemaan romukuormaa 25km päästä niin nämä saatanan vajakkivatussit ollut lapioinut 900 saapin puolilleen 0-32 sepeliä ja tunkenut vanhoja pressuja ym.Paskaa loppuauton täyteen niin että hukkareissu sekin.
|