Viestiketju: Asehulluille
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.08.2019, 07:34
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Kyllä maailma on muuttunut meikäläisen nuoruudesta,Ennen oli ilmakiväärit kiväärin-näköisiä mutta nykyään pitää olla vähintään AK-47.Tommosen kun näkee joku yliherkkä henkilö niin puolikylää on saarroksissa ja paikalla karhuryhmä ja puolustusvoimat,Enkä usko että 8" piipulla on kovin tarkka verrattuna johonkin vanhaan gamoon tai haejeliin joka ei sopinut pienessä pirtissä kääntymään.
Tässä kohtaa kannattaa lukea järjestyslakia ainakin vähän, ainakin niiden jotka ei ymmärrä mitä laitetta käsittelee, sieltä löytyy aika tarkat ohjeet missä ja miten AK-47 tai sen näköisellä saa ampua ja missä sitä saa roikottaa mukana jos puhutaan ilma-aseista.

Ei tarvitse olla ak-47 jos ei halua, se haenneli on ihan hyvä vaihtoehto jos sellaisen haluaa, itse en halunnut sellaisilla tuli -70 luvulla ammuttua järkyttäviä määriä. Nykyiselläkin voi puhkoa pahvia ja tekee sen kohtuullisen hyvin (YouTube näyttää) ei tarvitse minun sanaan luottaa pätkääkään, siellä on varmaan satoja videoita värkistä.

Mutta jos satut olemaan vähän hölmö, tykkäät mahdollisesti toiminnallisesta ammunnasta ja kivan näköisistä jutusta ja poliisi on viennyt sinulta jo ruutipyssyt joilla kiusasti ilkeää naapuria. Mikä sen hauskempaa kun laittaa naapurin terassin kaiteelle rivi tölkkejä ja napsutella ne siitä pois konepistoolin näköisellä aseella tai käydä R kioskilla tuollainen kaulassa roikkuen

HUOM ! jos pidät laitetta leluna ja ajattelit kokeilla edellä mainittua, omalla vastuulla. Itse kehoitan tutustumaan tässä kohtaa siihen lakiopukseen.

Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 27.08.2019 11:34
Vastaa lainaten