Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 16.08.2019, 16:30
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jimny2010 Näytä viesti
Se ”tönkkö neliveto” on mielestäni Jimnyn huonoin puoli. Mutkissakin olisi pelkkä etuveto parempi.
Osaako joku kertoa, miksi Jimny ei ole kaksivetoisena etuveto. Olis noin lyhyellä akselivälillä mielestäni
paljon parempi. Ja joo, en usko itsekään, että omassa volttitilanteessani olisi mikään auton ominaisuus
auttanut. Paitsi juuri tuo, että olisi ollut etuvetoinen. Ohjekirjakin kieltää asfaltilla ajon nelivedolla.
No osta joku etuvetokinneri tai etuvetoon perustuva haistapaska- katumaasturi, jos noin paljon takavedolla ajo huolettaa Tai vaihtoehtoisesti opettele ajamaan.

Se 20 vuotta mitä minulla on ollut ajokortti, niin sinä aikana kolme etuvetoa ja osin niiden kanssa samaan aikaan yhteensä 6 eri takavetoista tai nelivetoa mitkä saa takavedoksi. Kaikista paskimmat autot AINA talvella on olleet ne etuvedot ihan miltä vain kantilta katsottuna. Ihan idiootin keksintöjä jos minulta kysytään.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten