Kato nyt sitten se nokkahihnan hammaspyörän kiilauran sekä kampuran pään kondis ennen kuin lusikoit tuon vehkeen paikoilleen. Ja nokkahihnaa vaihtaessa EI tarvitse avata sitä kampuran kunkkupulttia kun se riittää että sieltä avaa ne 4-kipalesta normi hihnapyörän kuusiokolopultteja jolloin se nokkahihna liukuu kyllä ihan nätisti veks sieltä kampuran hammaspyörän päältä. Jos ne urat on tööt niin jengi on käyttänyt 1Z koneen hammaspyörää sekä tarvittavaa koneistusta kampuran päähän korjauksena. Siinä kampuran pää hieraistaan pyöreästä D-malliseksi johon toi 1Z hammaspyörä lukittuu sen orkkis kiilauran + kiilan sijaan.
1.9TD Transporterista (ABL kone) löytyy sitten ihan normi vauhtis + kytkin jotka istuu AAZin persiisiin ihan sellasenaan. Mun muistaakseni se käänteinen vauhtis+kytkin pakettikin löytyy vain vanhoista AAZ koneista tyyliin Venton pellin alta, mutta en mene vannomaan.
Ja jos halajaa lisää syöttöjä koneelle niin kattoo ensinnäkin ei "Eko TD" koneellisen version koska niissä ei ole ahdonalaista syöttöä pumpussa ollenkaan. Sitten ottaa joko rälläkän ja muokkaa karan tai Saksan eBayn auki ja hakee 1.9 tuningkegel hakusanalla valmiiksi tiukemmin soppaa syöttävän karan sinne pumppuun, niin saapi sitten vähän enemmän höökiä irti. Ainakin savua