Meinaakko nuita sdi/aaz öljypohjia? Aaz ja ahu on tietääkseni aina peltisellä öljypohjalla ja muistaakseni ne menee päikseen mut tuoreemmissa TDi koneissa on sit alupohja ja sen passaamisesta ei oo kokemuksia.
Nuita sdi koneita ei oo tullu vastaan joten en tiedä mitä niissä on käytetty.
Mut eikös kaikki 1.6 ja 1.9 oo kallistettu juurikin sinne vasemmalle riippumatta siitä missä autossa se on ollu.
Ja startit aina koneen puolella mutta kiinnitys on vaihteistoon joten jonkinlaisen levyn tarttet siihen koneen päätyyn tehä. Helpoin olis varmaan ottaa se vaihteiston koneen puoleinen pääty ja muokata sitä ja sovittaa siihen hydepumpun kiinnitykset.
Toinen huomioitava juttu tuli kans mieleen että aaz, (ainakin) ja varmaan kaikissa esikammio koneissa tuo kytkin/vauhtis paketti on ns väärinpäin.
Eli rakennettu niin jotta paineasetelma pultataan kampuran päähän ja siihen perään sit levy ja vauhtipyörä.
Eli sinun tapauksessa tartteisit vielä TDi koneen vauhtiksen jotta saisit homman onnistumaan, ainakin helpommin. Mulla on tuos tallin takana yks TDi josta voisin ottaa jossaki välissä kuvat osista ja kotipuolessa on yks aaz raato purettuna ilman kytkinlevyä/vauhtista niin siitä sais vertailukuvat. Tosin ne kuvat saan otettua vasta sunnuntaina ku meen käymään.
Nakkaa YV:llä puh numero tai sähköposti ni laitan kuvia jos tarttee.
|