Viestiketju: Iveco Daily 55S18W
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 07.08.2019, 20:56
hemmobj40 hemmobj40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.07
Sijainti: Rauma, Suomi
Viestit: 116
Perusasetus


Koppa kehikko nostettuna paikalleen.

Lattian tein 21mm filmivanerista. Seinälevyt tilasin Forssasta Suomen kerroslevy Oy:ltä. Paksuudet ovat samat kuin vanhoissa otin niihin kuitenkin finnfoam eristeen, koska jostain luin, että se olisi vähiten herkkä vedelle ja kuten tuossa aikaisemmin oli mainittu niin näissä eristys paksuuksissa ei suurta väliä ole lämpöarvojen eroilla.



Laatikoiden ja valojen sovittelua. Päädyin Ivecon omiin lamppuihin, koska mielestäni tyylikkäät ja auto on varustettu valojen tarkistus toiminnolla, joka olisi herjannut led-valoista aina tai sitten olisi pitänyt asentaa höynäyttäjiä.



Lavatikkaat sopivat hieman muokattuna.




Levyjen liimaus aloitettu katosta. Käytin Wurthin liima-tiiviste massaa kiinitykseen ja saumat kiersin ulkopuolelta vielä polymeeri massalla, jossa parempi uv-suoja.




Viimeisessä kuvassa auto katsastus kunnossa. Ensimmäinen katsastus päätyi hylkyyn, kun vasen taka jarru ei toiminut lainkaan. Sylinteri oli hirttänyt totaali jumiin. Uusi sylinteri ja hetken jarruttelua ja katsastus hyväksytty. Tämän jälkeen siirsin auton kotipihalle kopan kalustamista varten.
Vastaa lainaten