Kyllä oman kokemuksen mukaan jokaisen hyvän asiakaspalvelun pilaa työhönsä kyllästynyt työntekijä. Monesti työntekijän kyllästyminen taasen tulee johdon toimien kautta. Mitä pienempi pulju sitä parempi palvelu. Esmes merkkiliikkeessä asiointi on kyllä syvältä sieltä itsestään. Toiminnot on tehty hankaliksi eikä työntekijällä ole mitään mahkuja mihinkään niin äkkiä lakkaa työt kiinnostamasta. Taasen pikku pajoilla saa järjestäen hyvää palvelua.
Ylipäätään yleensä Suomessa palvelu on ihan kohdallaan. Lähinnä välillä kohtaa ärsyttävän yli innokasta tekopyhää intoilua asiallisen palvelun sijaan. Useammin näkee huonoa käytöstä asiakkaalta kuin asiakaspalvelijalta.
Viimeksi muokannut Hcet : 06.08.2019 17:45
|