Projekti jatkui purkamisella, joka oli varsin inhottavaa, koska kaikki vaatteet, kädet, hiukset ym. Haisivat, kuin takasta vedetyiltä, kun nokea oli joka paikassa. Koppa oli purettava kokonaan ja samalla se saatiin hiekkapuhallukseen ja maalaukseen. Onneksi kaverilla, jonka halliin auton sain on tukkirekkoja niin saatiin koppa helposti pois. Koppa oli tehty lasikuitu kerroslevystä, jossa katossa oli 6mm vaneri sisäpinnassa ja 20mm styrox ja seinissä 4mm vaneri ja 20mm styrox. Styrox oli jo hieman kastunut, joko sammutusvedestä tai reunoilta imeytymällä? Levyt oli liimattu jollain uretaaniliimalla joka oli todella tiukassa.

Myös ovet purettiin ja ne lähtivät maalaukseen kaverin rekan osien kanssa.

Kyljen maalauksen hoiti paikallinen maalari. Erikoista oli, että esimerkiksi takaseinä ei ollut hytistä kärsinyt lainkaan. Varaosat löytyivät kohtuu hintaan Ivecolta ja ne toimitti Porin Autohuolto joka otti haasteen tosissaan ja etsi erikoisemmatkin osat oviin, palvelu oli erittäin hyvää.