Viestiketju: StRange Things "RRC"
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 24.07.2019, 18:28
Juuti Juuti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.17
Sijainti: Lemi
Viestit: 138
Perusasetus

Hommasin siirtokilvet, että pääsee testaamaan kuinka auto toimii tiellä...

Olipa testi.
Kolme jarruista jumissa. Ei mikään ihme koska auto seisonut pitemmän ajan.
Toivottavasti selviäsi pelkällä putsailulla. Niin varmaan!

Sytkä vieläkin ihan pielessä kun pikaisesti vaan korvalla pyöritteli.
No hommataan valo ja laitetaan kohilleen.
Mikäs olis hyvä ennakko mihkä ampua tän laitoksen?

Vatkaus oli aivan hulvaton. 30km/h niin hyvä ettei tieltä hypännyt auto kun rupes woblaa.
Oli raidetangonpään ruuvi päässyt vähän löysälle. Kiristys ja sokka ni eiköhän se auta näin alkuun...

No sit päätti takapään ylätukivarren teline ruveta retkottamaan.





Katsoinkin ettei tuo näytä hirveän kestävältä. Kovat väännöt kuiteskin tuossa kohtaa. Jotain tuolle keksitään.
Itse en rupea hitsailemaan tuota. Eikä kyl nykyisessä migissä riitä tehotkaan tekemään työtä kunnolla. Repeää vaan uudestaan.

Ilkein homma kyllä tällä reissulla oli että Automaattilaatikko ei vaihda kuin kakkoselle. Senkin vasta kun kierroksia yli 3.500 ja melko repäsyn kanssa.
Tosin kakkosella en saanut edes konetta kiertämään kun ennnakot niin pielessä. Plus woblaus kun olis alkanut kovemmissa vauhdeissa olis varmaan metsä kutsunut...

Öljyt täynnä ja ok väriset. Käytin kaikki laatikon asennot läpi ja sit vasta mittasin. Kuhan nyt turvallisuus laitteet ja ennakot kunnossa pitää käydä testaamassa uudestaan.
Onko kukaan testannut noita puhdistusaineita automaateille?
Mitään suosituksia?
Jos laittais puhdistuslitkut ja sit vaihtaa uudet öljyt jos vaikka vaihtaisi paremmin.........
Vastaa lainaten