Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin
Putsasin nop.anturin liittimen ja parantelin pcm:än maadutusta.
Rupes pelaamaan, ainakin toistaiseksi.
|
Hyvä että jeesasi. Jos kovin paljon oli siilinpiikkiä anturin kärjessä niin kannattaa vahvasti harkita mehujen vaihtoa, voi olla jonkin verran metallimuhjua öljypohjan magneetissakin.
Chryslerin laatikkoon sitten vain ATF+4:ää, elinajan ennuste on silloin pisin. Samalla kun vaihtaa litkut niin kandee säätää etu- ja takapannat (etupanta laatikon ulkopuolelta, takapannan säätö on öljypohjan sisällä), ne jää monelta tekemättä ja se on sitten lootalle pidemmän päälle morjens.
Jos öljypohjan sisältä löytyy pätkä lukkorengasta niin ei huolta, se kuuluu asiaan

Olisin enemmän yllättynyt jos ei löytyisi..