Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 28.06.2019, 12:15
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
Putsasin nop.anturin liittimen ja parantelin pcm:än maadutusta.
Rupes pelaamaan, ainakin toistaiseksi.
Hyvä että jeesasi. Jos kovin paljon oli siilinpiikkiä anturin kärjessä niin kannattaa vahvasti harkita mehujen vaihtoa, voi olla jonkin verran metallimuhjua öljypohjan magneetissakin.
Chryslerin laatikkoon sitten vain ATF+4:ää, elinajan ennuste on silloin pisin. Samalla kun vaihtaa litkut niin kandee säätää etu- ja takapannat (etupanta laatikon ulkopuolelta, takapannan säätö on öljypohjan sisällä), ne jää monelta tekemättä ja se on sitten lootalle pidemmän päälle morjens.

Jos öljypohjan sisältä löytyy pätkä lukkorengasta niin ei huolta, se kuuluu asiaan Olisin enemmän yllättynyt jos ei löytyisi..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten