Pääasiallisesti on tullut vaan ajettua, varsinkin talvella.
Viime kesänä porsi vaihdelaatikon, etupään laakeri petti.
Kesken kesälomareissun uusi loota paikalleen kaverin ihassa Oulun lähellä ja taas ajoa. Tölkkifoorumin nimim VWharrastaja rakentelee kytkettäviä nelivetoja, joten piti sellainen hankkia. Jospa sillä säästäisi voimansiirtoa, renkaita ja vähän polttoainettakin.
Päivän ohjelmassa oli:
- kardaanin takapään irrotus
- vaihteensiirtotangon takapään irrotus
- vaihdelaatikkoöljyjen pois laskeminen
- vaihdelaatikon etupään kiinnityksen irrotus korista
- vaihdelaatikon nokkakappaleen irrotus
- DC-nokkakappaleen asennus
- vaihdelaatikon etupään kiinnitys koriin
- vaihdelaatikon täyttö öljyllä, 4,5 l Ligui Molu GL4+
- vaihteensiirtovivun takapään kiinnitys
- kardaanin takapään kiinnitys
- alipaineputkivaraston siivoaminen ja inventaario, löytyi tuplalukollisen syncron putket
Vielä kun ehtisi kytkeä venttiilin kojelautaan ja putket sen ja DC väliin.

Vajaan vuoden aikana kertynyt kukkanen.
Toistaiseksi saa mennä viscolla, vaikka nimim. VWharrastaja suosittelikin kovaa akselia etuperään.