Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikaelt
- Samoin järjestäjien tulisi ottaa huomioon, että erilaiset autot käyttäytyy eritavalla, kun niitä siimoja vedetään. Eli ei siis turhaan tehtäisi killereitä siimoilla, varsinkin kun jossain kisoissa ei edes autolla käydä rastittamassa, vaan jalkaisin.
Tänä vuonna en ollut Oulussa, mutta viimevuonna ne poroaidat vähän mietitytti, kun ajoura jossain kohdin meni ihan aidan viertä, eli jos joku olisi tullut vastaan, niin jompi kumpi olisi alle 1m päähän joutunut ajamaan aidasta.
|
Eipä ole yleisesti tullut puheeksi, koeajetaanko rasteja yleensäkkään viedessä?
Itse vien jalan, pyrin aina keksimään keinon miten rastin itse ottaisin.
Lippusiimoissakin koitan huomioida sen että ovat edes vähän suojassa. nytkin jätin muutaman rastin laittamatta, kun niissä lippusiimaa ei olisi saanut tarpeeksi kauas ojasta kiinni.
Olen nyt kirjoitellut ohjeita rastien viejille, notta kaikki oleelliset asiat ei ole jatkossa pelkän muistin varassa.
Läntiselle alueelle mennessä ura kiertää poroaidan reunustaa parisataa metriä. Jos joku tulee vastaan niin toinen odottaa kunnes toinen päässyt läpi?
Toistaiseksi ainut reitti ko. alueelle on kyseessä oleva. Haaveissa on saada kulku paremmaksi.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niki
Totanoin, tälleen katsojan mielpide.
Tää Oulun suunnistus oli melkolailla mudassa möyrimistä ja vinssaamista.
Lähes ainoa kiinnostava rasti mitä minä löysin oli tuo 411, sielläkin uskalsi käydä harmittavan vähän porukkaa.
Ajetaan auto mutavelliin ja vinssi laulamaan, ei ei. Lisää kikkailua ja ajamista kiitos.
|
Kyllä niitä kivi- ja kalliokikkailurasteja tehtäisiin jos joku toisi sopivaa kivikkoa ja kalliokkoa alueelle. Yksi paikka on missä olisi kiviä kunnon haasteeksi asti ja saisi varmasti ajaakkin, sijaitsee 54km kisakeskuksesta. Näkisin että on hivenen liian kaukana.
Mutta katsotaan, kyllä tässä on aina muistaissaan etsiskelty kivikkoa, itsekkin pidän kikkailurasteista.
Jos sopivaa sellaista tietää jossain lähistöllä olevan niin saa toki ilmiantaa