Vihdoin ilmestyi peltejä kärryprojektiin.
Kyljet tulivat kokonaisina siivuina, mutta vaikka olikin kirurgisen tarkat toimet kylkitukien tekovaiheessa millin ja kahden heitot pakottivat pilkkomaan kylkipalat "lohkoiksi".
Ulospäin nuo saumat ei näy kun tulevat keskelle tukirautaa. Pistehitseillä kiinni.
Prkl muutamat reijät saanu porata näiden kiinnitysten kanssa.
Pellit olisi kiinni ja pääsi kärry uloskin kun piti vähän siivoilla rälläkkäpölyä kärryn alta.
Ei pitäs saakeli tehä näitä mittaushommia ale kokki päissään.
Katto muuttuikin juuri filmivanerista valmistettavaksi. Tässä vähän puntaroin painoeroa 1,25mm pelti vs 6,5mm filmivaneri. Täydellä levyllä tämä menee 14,4kg vs 32kg filmivanerin hyväksi keveydessä. Lattia tulee 12mm filmivanerista myös samalla. Iso ero painossa kyllä yllätti.
Seuraavaksi olisikin kärryn kääntö kyljelleen ja pohjasaumojen hitsaus. Sitten olisikin valmista maalia varten...