Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.05.2019, 10:57
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Perusasetus

Kuhan muistaa pyyhkiä ne maalattavat pinnat silikooni/rasvanpoistolla niin minimoidaan se maalin korkkaaminen. Ite maalasin ihan perus 50e ruiskulla auton ja maaleina oli mipan tuotteet, pohjat jäi vähän appelssiiniksi mutta oijottiin höylällä kuitenkin ennen pintasta niin ei sillä niin väliä. Pintasen vedin ihan 1.7 suuttimella ja ekan kerran jälkeen annoin kuivua muutaman päivän ja kuusamolla vetäsin pinnat läpi ja uudet kerrokset niskaan, valumia tulee aina mutta siihen on nykypäivänä niin hyvät poisto vehkeet, mirkalta saa sellasen tooosi pienen höylän jolla saa sitten varovasti höylättyä sen valuneen pois, lakan vedin suorilteen yhdellä vedolla ja se notkahtaa 10kert helpommin kun itse maali, mutta siitäkään ei pidä masentua vaan vetää suorilteen se paneli joka valahti niin täyteen lakkaa eli valuttaa se koko kylki/osa alas asti niin ei tarvii hinkkailla valumia (helpommin ne valumat veitsellä vetelee kaaresta). Maalaus kopperoa ei itelläkään ollut ja halli täys autoja niin ratkasuksi keksin halla harsoa ja muovista pvc putkea ja siitä väkersin valosan ja pölytiiviin kopin ja maksokohan se harso 1e 1x4m pala ja pvc sähköputki vai mikälie nimeltään niin 3e 3m salot.

Näillä sain itse ihan kohtuu pinnan koko autoon. Suikkaan oon maalannu ihan paneeli kerrallaan ja lämmittäny kuumailmapuhaltimella osat niin tuommonen mipan/tortonin maali jämähtää vajaa 1h aikana pölykuivaksi. Paljon olisi mielipiteitä ja kerrottavaa maalauksesta mutta sekin selviää melkee itse harjottelemalla johonki pieneen osaa jotta löytää oikeat viskositeetit sun muut taktiikat