Näytä yksittäinen viesti
Vanha 30.03.2019, 21:09
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Perusasetus

ojan kaivuu kallioperään

Mun tarttis upottaa maahan mielellään roudan alle tai ainakin sydäntälämmittävän syvälle erilaisia putkia letkuja tonkeja kaapeleita ja jotain muitakin asioita.

Maaperä tontilla on peruskalliota, jonka päällä saattaa ehkä olla muinaista rantahiesua, kiviä, soraa tai sitten ihan vaan kuntta.

Helpointahan siis ois vaan peittää kaikki murskeella mut erilaisista syistä johtuen haluaisin kuitenkin ainakin tietää vähän vaihtoehdoistakin.

Minkälaisin menetelmin kallioperää ylipäänsä voi muokata? Mitä se maksaa ja miten kustannus muodostuu?

Näin muutenkin tosi hyvässä videossa älyttömän houkuttavan vehkeen, eli johonkin boppariin laitetun ihan saatanan ison laikan ja tämmösellähän nyt moinen roilo sujuis ihan helposti.

https://youtu.be/AS_ShYjOuJk?t=654

Onks näitä Suomessa ja miksei mulla ole jo viittä? Vuokrataanko näitä vai tuleekse aina kuskin kanssa? Kuvittelenks mä nyt vaan väärin vai onko tällä ajaminen vähänku vetelis niin hevonmaanisolla rälläkällä eli jos osaa rälläkällä leikata mutkia ni tälläkin sujuu?

Jos nyt jollakulla on takataskussaan tämmönen semmosella sopivan olosella etäisyydellä Vihdistä, ni kiinnostaa. Kerro lisää.