Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 23.03.2019, 11:37
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Apuja kaasuttimen valintaan


Keskeneräisten rojektien ohella valmistelen pikkuhiljaa tulevan rojektin osia mutta nyt on pakko kysyä vinkkejä.

Mulla on tuollainen runnerin 3litrainen V6 jonka haluan muuttaa kaasarille toimivaksi. Ennenkuin kukaan alkaa kyseenalaistamaan tätä suunnitelmaa niin kerrottakoon että en kuvittele kaksinkertaistavan tehoja enkä oleta moottorin toimivan yhtään sen paremmin kuin ruiskulla, kyseessä on kokeilumielessä tehtävä muutos. Tavoitteena ois että tehot pysyisi edes suunnilleen samana kuin lähtötilanteessa.

Ecun kytkentäkaaviota on tullu silmäiltyä sen verran että sytytyksen pitäis ymmärtää toimia vaikka ruiskun osat heittää roskiin. Haluan värjätä imusarjan kolmelle tai kahdelle kaasarille mutta on aika pitkälti auki mistä autosta sellaiset pitäis ottaa.

Koska kyseessä on testiprojekti, niin kaasarit pitäis olla pystyimulla ja helposti saatavilla käytettynä sekä halpoja.

Oon miettinyt että 3kpl volkkarin 1,3 kaasareita vois olla optimi, ja niitä on purettu vaikka kuinka mutta onko vinkkejä mikä kombinaatio olis parempi?

__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten