Potilas suzzukin kuljetus mersu 609 mihin vaihdettu OM364LA kone+loota.
Eli tärinä ilmenee keskikierroksilla kellon tarkasti (MB laatuako)

-Tärinän saa paikallaan kaasuttaessa vaihde vapaalla
-Jokaisella vaihteella ajossa
-Moottori jarrutuksessa
-kuormittamisella tai himmaamisella ei mitään vaikutusta tärinän määrään.
-Kunnolla kun lämpiää,Niin ehkä täristää hivenen enemmän.
-Kytkimen kun polkaisee pohjaan ja antaa rullata,Niin ei minkään sortin tärinää havaittavissa.ELi eiköhän se tuu koneesta.
Tärinää ei ilmenee pienillä kierroksilla tai isoilla kierroksilla.
Tärinä ilmenee ainoastaan keskikierroksilla.Vähän salakavalasti on tullut pikkuhiljaa viimeisen 15000km aikana.Nyt jo vähän häiritsevänä.
Vaihdettu/korjattu.
-Kardaanin ristikot
-Tukilaakeri
-Suuttimet
-Imulinja tankilta suodattimeen(ei ilmakuplia),Paluulinjassa hiuksenhienoja kuplia.
-Vaihdelaatikkokin tuli laakeroitua
-Moottorin tukikumit(tärinä lisääntyi),Mersun alkuperäiset oli pehmeemmät joten ne sai jäädä
-Vaihdelaatikon tukikumi.Tää on vähän arvailun varassa millainen turbokoneessa on alunperin?jossain kuvissa on näkynyt kaksi isoa kumimöllikkää ja tässä on se vaparikoneen pieni yksittäinen.
Ideoita/kokeilitko jo tätä otetaan vastaan???