Olen nyt pari vuotta ajellu moisella, se on sellainen katujyrä piiloteltuna muovikuoriin eli teknisesti hyvin kasaria mikä oli mulla valintakriteeri. Keppineliveto, esikammio jne..
Ei se ole juonitellut kyllä oikeastaan mitenkään mainittavasti, kilsoja on nyt noin 280tkm.
Keskisekakulutus on 8.5, ei se mikään paha ole, järkevämpi marssivauhti on talvella, kesällä kun ajaa reilua sataa se on vähän äänekäs.
Kori taitaa olla ohuimpia mitä olen tavannut ja se on nissaneilla ikänsä ajaneelta aika paljon sanottu
Iso kuski ei saa penkkiä tarpeeksi taakse, mun piti värkätä sellaiset penkkiä etureunasta kallistavat korokeraudat että sai edes jotenkin siedettävän ajoasennon.
Varaosia jos tarttee pitää vähän enempi nähdä vaivaa, ristikko esim marmorilla kun ei tarvikkeena saa niin oli parisataa, sitten teollisuuspuolelta mitoilla 20€
Mittaristovikojahan näissä uudemmissa on, paljon on uusittu takuunakin (siitä on leimatodiste huoltokirjassa kun kilsat alkaa nollasta). Jos on epäilyttävän vähän ajettu kuntoon nähden ja huoltokirja hukassa niin lisää jonku pyöreen satatonnia kilsoihin. Mulla löpömittari heitti toimimasta ja mittarikorjari olis ottanu 300,- Laitin erillisen mittarin 30,- ja sain sen toimimaan tarkasti.
Näissä on isompi vaihdelaatikko kuin pikupeissa (ja ekoissa terranoissa). Silti sama kahina sieltä tuntuu kuuluvan tyhjäkäynnillä, räjähtää jos räjähtää joskus. Näkyy liikenteessä olevan silti liki miljoonankin ajettuja, kori katoaa taatusti ennen kuin esim kone loppuu.