Jotain pientä päivitystä tähänkin välillä....jostain syystä etumaskin keskimmäisen pultin kiinnityskorvake rungon etupoikkipalkista on laikattu (sama puuttui mun toisestakin Series 2:sta

)
mikä on sinäänsä aika outoa, kun se kiinnistyspultti on noista 3:sta helpoiten esillä ja jos jumissa pultin pystyy kyllä laikkaamaan. Reunimmaisia oikeen ei, joten ihmetyttää
miksi toi keskimmäinen on laikattu pois.
Tässä jo uus väkästelty, paikalleen on myös jo menneet vesipumppu/termostaattipesä ja dynamo. Ja huohotin/öljyntäyttöputken korkkikin vaihdettu oikeanmalliseen.
Ja vähän bensapumpun huoltoa, purettu ja putsattu, menossa kasaan uusin tiivistein. Vähän sähköäkin tökätty ja tuntuu pärisevän, alunperinhän tää oli ihan mykkä.
Saa nähdä siirtyykö bensakin.
Asemoitu jo paikoilleen, johdot vaan kytkemättä. Viereen laitettu myös oikeanmallinen latausrele/säädin, uustuotantoa mutta kansi on
vaihdettu kuitenkin vanhasta (Lucas) jotta näyttää paremmalta

. Johdot tähänkin vielä siirtämättä. Alla näkyy autossa kiinni ollut
made in Japan -säädin, sen vieressä pilkottaa polttoainepumppu, joka oli testausta varten viritelty tuohon.
Tähänkin pientä jarrupuolen laittoa, pääsylinterin huoltoa. Kunnostusta kannattaa yrittää, kun uusi alkuperäinen maksaa 325 puntaa + vero + rahti...
vastaava tarvikekkin 169 puntaa
Ja paikoillaan