L200 puhuu asiaa.
Mielestäni tuommoiset "varmuudella testatut" lasiviritykset ovat aivan käsittämättömiä. Ei silti, ettäkö joku BJ avona olisi paljoa tuota turvallisempi, varsinkin, jos tuulilasia ei ole senkummemmin tuettu. Pääsin tässä taannoin eräällä liukastelukurssilla näkemään semmosen EuroNCAP testin, jossa ei ainakaan autovalmistajille jaettu muuta ku hopeasijoja. Autolla päästeltiin 80Km/h päin helevetin hyvin tuettua mäntyä (labraoloissa kylläkin). Ei siinä jäänyt farkkuSierrasta oikeastaan mitään jäljelle. Ja ne nuketkin oli melko hyvin risteytettynä siihen Sierran raatoon. Noh, se, oliko siinä Sierrassa panoraamakatto vai ei, ei varmaan olis kolaritulokseen vaikuttanut paljoa paskaakaan.
Näin..
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com